Wednesday, February 18, 2015

Plants vs Zombie 2


Tumbuhan vs Zombies 2 adalah salah satu permainan kasual yang paling dicintai pada platform Android. Permainan mempunyai peminat yang sangat besar dan jumlah yang sangat besar daripada pemasangan permainan ini panas kasual telah dibuat sejak kelahirannya. Jika anda ingin bermain Tumbuhan vs Zombies 2 pada telefon Android anda atau tablet tanpa sambungan Internet secara langsung, maka anda boleh memuat turun fail APK yang terbaru permainan bersama-sama dengan data OBB sepenuhnya untuk menikmati permainan luar talian. Tumbuhan vs Zombies 2 telah dibangunkan oleh pemaju permainan yang popular, EA Mobile. Ia adalah salah satu permainan percuma yang paling hangat di Google Play Store dan angka 1,223K penilaian positif untuk permainan di Store Main cukup untuk memberitahu anda bagaimana cemerlang permainan ini menghiburkan pencinta yang. Jika anda belum turun permainan pada peranti anda lagi, maka anda boleh memuat turun fail (MOD) APK penuh Tumbuhan vs Zombies 2 bersama-sama dengan data OBB kad SD yang lengkap di pautan muat turun di bawah. Sebelum meneruskan untuk muat turun percuma Tumbuhan vs Zombies 2, anda mungkin suka membaca tentang beberapa ciri sejuk kasual Android permainan ini panas.

jikalau mahu muat turun anda perlu "skip" disebelah kanan atas!!ingat
muat turun:Disini




  • Metal Slug 3


    Permainan Penerangan:"Metal Slug 3" mengetuai keluar untuk Android! Gunakan pelbagai senjata dan slug !!Legenda NEOGEO 2D tindakan menembak sekeping "Metal Slug 3" mengetuai keluar untuk peranti Android! Gunakan pelbagai senjata dan slug untuk melawan cara anda melalui dan bertahan di medan perang !!
    •  Bukan sahaja sebuah pelabuhan sempurna permainan NEOGEO asal!
    Selain klasik "ARCADE MODE" itu, penukaran ini sempurna "Metal Slug 3" termasuk "MISI MODE", membolehkan anda untuk di peringkat yang anda mahu untuk bermain!Sekarang anda boleh melatih diri secara berperingkat kegemaran anda atau orang-orang yang memberi anda masa yang sukar!
    • Perintah banyak kenderaan Slug seperti hampir-hampir!
    The slug kembali dan lebih berwarna-warni berbanding sebelum ini, dengan Slug Pelaut, Bor slug, dan Gajah slug menyertai slug logam asal dan Slugnoids !!
    • Kosongkan semua laluan melalui sistem peta bercabang !!
    Peta bercabang sistem yang membolehkan anda untuk mengambil jalan yang berbeza untuk akhirnya satu sama bermain-melalui, dan peta besar permainan tanpa henti menanti anda di "Metal Slug 3" !! 
    •  permainan koperasi Intense melalui fungsi Bluetooth!
    "Metal Slug 3" boleh dinikmati ganda dengan bermain dengan satu lagi adik-senjata serentak melalui fungsi Bluetooth!Anda akan dapat untuk membersihkan peringkat yang paling sukar dengan rakan-rakan anda?
    • Serasi dengan "OpenFeint"!
    Lengkapkan bilangan maksimum "PENCAPAIAN" untuk meningkatkan anda "Metal Slug 3" pemain Rank!Mengalahkan skor yang terbaik dan menjadi Nombor 1 Dunia !!Sila Muat turun Android Permainan Metal Slug 3 v1.4 APK + DATA


     laluan bagi cache:sdcard/Android\obb
    jikalau mahu muat turun anda perlu "skip" disebelah kanan atas!!ingat
    muat turun:Disini

No comments:

Post a Comment